tack ovanligaklockor.se!!
Dagens träning: Uppvärmning, styrketräning och stretching ca 90 minuter
I mitten på december beställde jag en sjuksköterskeklocka till min syster för att ge i julklapp. Igår hade den fortfarande inte kommit så då ringde jag till företaget för att kolla vad som hänt. Fick inget svar så jag lämnade röstmeddelande. Ingen ringde upp på hela dagen så jag har som förberett mej på förlora 300kr... :(
Men! Nu ringde han upp, Staffan, och sa att de skickar en ny klocka! :) TACK!
Men det tog ett tag innan han sa att jag skulle få en ny.
"Jo, det är ju så här, att nu har det hänt nåt som väldigt sällan brukar hända. Din klocka har försvunnit nånstans med posten. Så kan det lätt bli då det är jultider och det är extrapersonal på posten." Jaha... så nu förlorar jag alltså mina 300 iaf!?. "Men, det kan bli så att klockan kommer fram om 2-4 månader" Okej, men om det inte gör det då..? Shit... "Så vad vi gör nu är att vi skickar en ny klocka till dej, Sandra. Och om den andra klockan skulle komma fram så vill vi gärna att du skickar tillbaka den" SJÄLVKLART! :)
För en (som tidigare nämnt) fattig student betyder detta ganska mycket. Företag tjänar verkligen på ge service! Det gör att man gärna vänder sig dit igen.
Sist jag fick god service var på CUBUS. Skulle köpa en parfym och deospray, där korken på deosprayflaskan (alla som fanns) var sönder! Frågade om de hade nån annan som var hel men icket. Hon frågade om det var okej om hon drog ner på priset istället? (jag hade ju köpt den ändå, men det hade vart bättre med en hel kork). När hon sedan blippade varorna stämde inte priset på nån av varorna - de var märkta billigare. Men jag fick dem för det pris de var märkta på :) Tack Cubus!! :)